FRAKCJE I POSTACI

FRAKCJE I POSTACI

Postprzez Maska » 28 lut 2013, o 15:42

Poniżej przedstawiamy tegoroczną listę Frakcji i Postaci przewidzianych na Fort.
Na początek kilka spraw organizacyjnych:

Jako że w tym roku podaliśmy listę postaci wcześniej niż zwykle skracamy też czas na przesyłanie Historii waszych postaci.
Historie postaci należy przesłać do końca maja na maila:
mg@larpfort.pl

Jak w zeszłym roku nakładamy ograniczenie ilościowe na niektóre profesje.
Ilość magów i kapłanów jest ograniczona do postaci podanych w poniższej liście.
Czciciele mrocznych potęg i czarnoksiężnicy (sam koniec listy) także mają swoje konkretne ograniczenie, ale nie podajemy go z rozmysłem aby miastowi nie byli świadomi skali wewnętrznego zagrożenia.

Z nowości mechanicznych, które mogą się przydać podczas przeglądania listy warto wspomnieć o planowanym przez nas wprowadzeniu ograniczenia w ilości noszonej amunicji i potrzeby jej kupowania.
Z tego względu dochodzi umka Wutwarzanie strzał.



FRAKCJE I POSTACI

Miasto

Rada miejska: grupa trzymająca władzę (postacie już zajęte, podane informacyjnie).

-Bretoński rycerz
-Przedstawiciel cechu łowców
-Inżynier, zwierzchnik kopalnii
-Dowódca kontyngentu wojsk Imperium
-Skryba rady (zajęte)

Straż miejska: aparat represji Rady Miejskiej
-Kapitan straży (zajęty)
-Sierżant (zajęty)
-Strażnicy (5/8)

Imperialny kontyngent wojskowy: zbronje ramię władzy imperialnej w tych niebezpiecznych regionach.

-Kapitan – czlonek rady miejskiej (zajęty)
-Sierżant (zajęty)
-Grenadier / artylerzysta
-Medyk (zajęty)
-Alchemik (zajęty)
-Stzrelcy – broń palna (0/5)
-Piechórzy (2/7)

Giladia łowców: grupa ludzi zarabiająca na życie szeroko pojętym czerpaniem z dobroci natury.

-Dowódca (zajęty)
-Wielki łowczy (zajęty)
-Zielarz (zajęty)
-Myśliwi (2/3)
-Tropiciel (zajęty)

Cech rzemiosł: po śmierci zwierzchnika kompanii handlowej będącej instytucją pozamiejską oraz rozpadzie tejże instytucji w Reinsfeld miejscowi rzemieślnicy postanowili przy przychylności Rady Miejskiej założyć własny cech rzemiosł.

-Doża domu kupieckiego (zajęty)
-Mistrz cechowy – kowal lub rusznikarz (zajęty)
-Mistrz cechowy – alchemik lub medyk (zajęty)
-Inni rzemieślnicy (0/3)

Duchowni: duchowi przewodnicy i kaznodzieję połeczności zamieszkującej to niespokojne miasto, jakim jest Reinsfeld.

-Kapłan Sigmara – niebojowy zakonnik, pasterz reinsfeldzkich duszyczek (zajęty)
-Kapłan Morra - cóż, jako że czasy niespokojne to i Morryta ma pełne ręce roboty
-Kapłan Grungniego - duchowny społeczności krasnoludzkiej

Inni mieszkańcy: inne charakterystyczne dla życia miejskiego indywidua

-Karczmarka - głośna Niki, co tu dużo gadać (zajęta)
- Karczemne dziewki (2/2) - dziewczyny pomagające w karczmie. Wiedzą gdzie jest dobrze i kogo się trzymać.
- Wielki Roland (0/1) - niemy stały bywalec karczmy. Samowolna ochrona interesu - z takim pyskiem to nie trudne zadanie.
- Szuler (0/1) - karciarz i gracz w kości. Traktuje karczmę jako swoje małe kasyno. Jego motto to "rozdający zawsze wygrywa".
-Miejscowy głupek – IQ w okolicach temperatury pokojowej i mnóstwo niesztampowych pomysłów na spędzanie wolnego czasu ;)
-Luźna Inga – karczemna dziwka. Zna prawie wszystkich, z czego niektórych całkiem powiedziałbym blisko :) (zajęta)
-Grabarz – na pół eteatu golibroda i drobny pijaczyna (zajęty)
-Kapłanka Rhyi i kapłan Taala – mieszkający w okolicy Reinsfeld wyznawcy sił natury. (zajęci)
-Intryganci – zawsze znajdą się ludzie, którzy za garść koron są skłonni uprzykrzyć komuś życie. Spodziewamy się jednego dwuosobowego zespołu i pojedyńczej osoby. Zgłoszenia i konsultacje - Maska.


Kopalnia – znajdująca się niedaleko miasta krasnoludzka kopalnia działająca na mocy porozumienia Imperialnej Gildii Inżynierów z Radą Miejską.

-Nadzorca kopalni – krasnoludzki inżynier członek rady miejskiej (zajęty)
-Kapitan ochrony (zajęty)
-Zbrojni (1/3)
-Sztygar (zajęty)
-Górnicy(0/5)


Przyjezdni – Przeróżni ludzie przyjeżdżający do Reinsfeld ze swoich własnych powodów – znalezienie spokoju nie jest jednym z nich :P

Magowie: przybyła niedawno do miasta w znanych jedynie sobie celach wyprawa kolegialnych magów.

-Arcymag ognia - zwierzchnik wyprawy (zajęty)
-Ametystowy mag (zajęty)
-Mag kolegium niebios (zajęty)
-Zbrojny kolegium Ognia – przyboczny arcymaga (zajęty)
-Zbrojny kolegium Ametystu – przyboczny ametystowego maga (zajęty)
-Zbrojny kolegium Niebios – przyboczny mga niebios (zajęty)

Pątnicy: niektórzy twierdzą, że Sigmar opuścił to przeklęte miasto a jedyną drogą odkupienia jest pokuta i żarliwa modlitwa.

-pan Starszy - niezamożny szlachcic, pokorny sługa Sigmara, patronujący ruchowi pątniczemu (zajęty)
-Fanatyk ex-akolita – głęboka wiara w patrona Imperium pozwala mu na czynienie tych małych cudów, które są dowodem, iż Sigmar nie opuścił jeszcze wszystkich swoich dzieci w tym nieczystym mieście.
-Pątnicy – O Sigmar Domine! [puk modlitewnikiem w czoło :P ] (0/3)

Elfy: plotka głosi, iż pomimo tego że nikt ostatnio elfów w okolicznych lasach nie spotkał, wciąż są tutaj i zajmują się sobie jedynie znanymi sprawami.

Inni:
-Łowca czarownic (zajęty)
-Bardowie (2/2)
-Artyści wszelacy– sztukmistrze i cyrkowcy wszelakiej maści zarabiający na zabawianiu gawiedzi (0/5)
-Wędrowna trupa teatralna (3/3)

Zielonoskórzy

Plemię Czarnej Pięści: Nocne Gobliny
-Wielki wódz (zajęty)
-Grzybowar – mistrz goblińskiej "alchemii" i kuchni plemienia (zajęty)
-Fanatyk – duża kula i duży rozpęd, czegóż więcej chcieć od życia (zajęty)
-Goblińscy wojownicy (3/10)

Plemię Wielkiego Pajęczaka: Leśne Gobliny
-Wybraniec Pajęczaka (zajęty)
-Szaman – mistyk i inteligent wśród zielonoskórych (zajęty)
-Gobliński sidlarz – mistrz pułapek i skrytoleśności ;) (zajęty)
-Goblińscy wojownicy (0/10)


Zło i występek

Znajdzie się miejsce dla kilku miłośników mrocznych potęg i praktyków sztuk zakazanych. Ilość miejsc jest dość mocno ograniczona dlatego chętnym radzimy zgłaszać się możliwie prędko. Weźcie także pod uwagę, że mamy już dla was określone – że się tak wyrażę – kieunki zainteresowań. Mamy świadomość, że jest to trochę w ciemno, ale dla ogarniętych graczy nie powinno to stanowić problemu a być jedynie ciekawym wyzwaniem ;) Zgłoszenia i konsultacje – Maska.
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: FRAKCJE I POSTACI

Postprzez Maska » 16 maja 2013, o 15:18

zwolniły się role magów Niebios i Ametystu
chętni pisać do mnie
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: FRAKCJE I POSTACI

Postprzez Elefast » 25 gru 2013, o 19:39

A są tam Mroczne Elfy u was bo jestem ciekawy. Chciałbym wcielić się w mrocznego elfa czy byłą by taka możliwość.
Avatar użytkownika
Elefast
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 19:27

Re: FRAKCJE I POSTACI

Postprzez Elefast » 25 gru 2013, o 19:42

Witam chciałem się zapytać, czy jest możliwość wcielenia się w mrocznego elfa. Rasa ta jest bardzo rzadko używana jako postać w systemie. Myślałem właśnie nad wcieleniem się w taką postać.

Pozdrawiam
Elefast
Avatar użytkownika
Elefast
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 19:27


Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron