Imperium Kontratakuje !!!!

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Sanath » 6 cze 2011, o 17:07

Raczej można :roll:
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez superzgred » 6 cze 2011, o 17:38

http://dl.dropbox.com/u/1003547/Warhamm ... Empire.pdf


Jak chcecie sciągnąć to PPM i zapisz jako (inaczej bedzie wam otwierac w przegladarce 40mb pdf'a)
Pink Powah!
Avatar użytkownika
superzgred
 
Posty: 85
Dołączył(a): 12 lip 2009, o 22:17
Lokalizacja: żory/gliwice

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Sanath » 6 cze 2011, o 22:32

podoba mi się :). teraz przynajmniej nie ma wątpliwości co do ubarwienia danych regionów :)
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Maska » 7 cze 2011, o 09:37

rzeczywiście konkretnie przedstawione :)
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Konrad » 7 cze 2011, o 09:57

No no no no całkiem fajnie wszystko opisane
Drongnel- Gulasz ze smoka z grzybami jaskiniowymi marynowanymi w mocnym ale
(przełożono z Khazalid'u)
Avatar użytkownika
Konrad
 
Posty: 342
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 15:43
Lokalizacja: Rydułtowy

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Sanath » 7 cze 2011, o 11:23

moze kiedys doczekamy sie jakiegos oddziału z prawdziwego zdarzenia :D
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez randy » 7 cze 2011, o 16:20

świetne! tym właśnie powinni sie kierowaĆ imperialni!
Avatar użytkownika
randy
Mistrz Gry
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 14:14

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Maska » 15 cze 2011, o 14:05

Uwaga Uwaga

w wyniku machinacji Wielkiego Spiskowca ;) zwolniło się pare miejsc w odzziale imperialnym

mamy miejcse jeszcze dla trzech zbrojnych i poszukujemy Sierżanta-puszkarza
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Maska » 16 cze 2011, o 19:24

sierżant sie znalazł ;)
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez OLO » 16 cze 2011, o 19:30

I to nie byle jaki XD Armata do renowacji :)
!! To Mee Sons of Sigmar !! For the Empire !!
Avatar użytkownika
OLO
Organizator
 
Posty: 139
Dołączył(a): 9 cze 2010, o 15:23

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Rudzjo » 23 cze 2011, o 10:54

heh mam nadzieję że armata wytrzyma ładunki jakie mam zamiar użyć :lol:
Jeśli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie.
Avatar użytkownika
Rudzjo
 
Posty: 29
Dołączył(a): 23 cze 2011, o 10:00

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez OLO » 11 lip 2011, o 19:43

Kontratak Imperium uważam za w pełni udany. Dzięki wszystkim za grę XD
!! To Mee Sons of Sigmar !! For the Empire !!
Avatar użytkownika
OLO
Organizator
 
Posty: 139
Dołączył(a): 9 cze 2010, o 15:23

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez pietyr » 11 lip 2011, o 22:41

masło masło masło!
pietyr
Organizator
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 maja 2011, o 16:51

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez Alien_XIII » 12 lip 2011, o 00:00

ale jakie było hasło?
Avatar użytkownika
Alien_XIII
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 06:55

Re: Imperium Kontratakuje !!!!

Postprzez OLO » 13 lip 2011, o 14:57

Smarujemy chleb?? -tak- Masło Masło Masło !!!!
!! To Mee Sons of Sigmar !! For the Empire !!
Avatar użytkownika
OLO
Organizator
 
Posty: 139
Dołączył(a): 9 cze 2010, o 15:23

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron