Kto przezyl?

Re: Kto przezyl?

Postprzez kitsune » 21 lip 2009, o 08:24

Gidlus napisał(a):Hehe Cieniaski :P Tylko arcymagowie przezyli , czyli ja i moj alchemik :D czarotworstwo sie przydaje :P

Twoj?:P
Nie przypominam sobie zebysmy brali slub :P
Przezyl jeszcze "hrabia Drakula".......znowu.
Avatar użytkownika
kitsune
 
Posty: 120
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 09:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kto przezyl?

Postprzez Gidlus » 21 lip 2009, o 16:29

alchemikow bylo 3 :P wiec wolalem scislej napisac aby wiedzieli o kogo chodzi XD
Avatar użytkownika
Gidlus
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 lip 2009, o 20:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Kto przezyl?

Postprzez kitsune » 21 lip 2009, o 19:29

Gidlus napisał(a):alchemikow bylo 3 :P wiec wolalem scislej napisac aby wiedzieli o kogo chodzi XD

A, chyba ze tak, bo wiesz moze i moja postac byla Slaneshyta ale bez przesady :lol:
Avatar użytkownika
kitsune
 
Posty: 120
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 09:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kto przezyl?

Postprzez Konrad » 25 lip 2009, o 21:31

po dzisiejszym dnu i rozmowie z jednym z miśków mogę powiedzieć w 100% że Pan natury imieniem Konrad powszechnie znany jako druid Alfred przeżył tego roczny fort ^^

P.S.
Foty z dzisiejszego spotaknia po forcie zuploaduje jutro i wrzucę linka :P
Drongnel- Gulasz ze smoka z grzybami jaskiniowymi marynowanymi w mocnym ale
(przełożono z Khazalid'u)
Avatar użytkownika
Konrad
 
Posty: 342
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 15:43
Lokalizacja: Rydułtowy

Poprzednia strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron