FAQ

FAQ

Postprzez Sanath » 14 cze 2009, o 16:14

Jesli maci ejakeis pytania i niejasnosci postaramy sie tu na nie odpowiedziec.
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: FAQ

Postprzez Misterius » 19 cze 2009, o 15:21

A więc będę pierwszy :)
Proszę zerknąć na umiejętność Wykrywanie magii. Z wymagań wynika, że pozyskać ją może tylko osoba z wykupioną Drogą Posługi. A Uczony, a dokładniej mag nie może wykryć magii? xD To celowe, czy po prostu przeoczenie?

I od razu drugie pytanie mi się nasunęło:
Zrezygnowano z tych 'łacińskich' formuł niezbędnych do rzucenia zaklęcia? Wystarczy po prostu wymówi samą polską nazwę?
Avatar użytkownika
Misterius
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 12:05

Re: FAQ

Postprzez Sanath » 19 cze 2009, o 15:45

tak wystarczy jednie zdeklarowac czar i tyle.

Co do wykrywania to przeoczenie. Dostepna dla kapłana oraz maga
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: FAQ

Postprzez kitsune » 19 cze 2009, o 17:57

Alez rezygnacja z lacinskawych formulek odbiera smaczek odgrywaniu tej postaci!
Robi sie cRPG, nacisnji guizczek i odpal.
I jeszcze jeden blad?
Czy dobrze rozumiem? Postac premiowana Arcymag ma za darmo wszystkie
czary ze swojej specjalizacji? Powinien tez wg mechaniki miec za free
Czarotworstwo.
Avatar użytkownika
kitsune
 
Posty: 120
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 09:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: FAQ

Postprzez Sanath » 20 cze 2009, o 09:13

Recytacja pseudo-laciny, gdyby byla wymagana przedluzyla by wieksza bitwe do tego stopnia ze opadla by adrenalina, a sama walka stala by sie wielce nudna. Dlatego jak caly larp pozostawiamy koncepcji gracza i jego wyobrazni. Nikt nie zakaze recytacji wlasnych zaklec, czy szemrania stale ich pod nosem przez maga, a nawet jest to cicho wskazane.

Latwiej jest zostawic ta kwestie otwarta, niz ustalic nakaz, a w natloku czarujacych robic ustepstwa i z tego rezygnowac.

Co do arcymagow, to pracuje nas wielu i czasami posiadamy rozne koncepcje. Zapytam jak to widzi org od fabuly i napisze czego sie dowiedzialem. BEde wnioskowal o zmiany w bonusie dla arcy-maga. ;P
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: FAQ

Postprzez kitsune » 20 cze 2009, o 10:43

Co do braku wymaganej pseudolaciny ok, w koncu ktos moze miec inna koncepcje jezyka magicznego.
Natomiast to Czarotworstwo dla Arcymaga to wynika z samej mechaniki wiec nie wiem nad czym tu deliberować.
Wyraznie tam pisze ze MISTRZ zna wszytkie czary ze swojej dziedziny i stworzyl jeden wlasny.
Aby to bylo mozliwe musi miec CZAROTWORSTWO.
Avatar użytkownika
kitsune
 
Posty: 120
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 09:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: FAQ

Postprzez Sanath » 20 cze 2009, o 11:25

Debatowac? Czy mistrz bedzie mistrzem, czy tylko dostanie dodatkowe punkty, czy ich nie dostanie a bedzie mistrzem... ;)
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: FAQ

Postprzez kitsune » 20 cze 2009, o 12:01

Czyli rozumiem jakby sie wzielo ta postac to ma sie w posiadaniu automatycznie wszystkie czary z jego dziedziny "za free"?
A za wolne punkty mozna sobie kupic czary z innych dziedzin magii?
Avatar użytkownika
kitsune
 
Posty: 120
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 09:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: FAQ

Postprzez Sanath » 20 cze 2009, o 12:09

no ja to rozumie wlasnie tak, a to troche przepakowane... Chyba ze jest inaczej jak myslales wczesniej... wlasnie o to chce popytac.
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: FAQ

Postprzez kitsune » 20 cze 2009, o 13:53

Nie, no czemu przepakowane to ma byc przeciez ARCY-Mag gildii, trudno zeby nie znal wszytkich czarow.
Avatar użytkownika
kitsune
 
Posty: 120
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 09:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: FAQ

Postprzez Mieszko » 21 cze 2009, o 14:54

Mam pytanie. Bo w mechanice pisze że łotr może się posługiwać jedynie bronią krótką i nosić lekki pancerz. Broń krótka to do jakiej długości? Lekki pancerz, czyli chodzi o wszelkiego rodzaju skórzane pancerze, tak?
Mieszko
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 21:15

Re: FAQ

Postprzez Sanath » 21 cze 2009, o 15:18

Zbroja lekka to wszelakie skórznie i utwardzane pancerze skórzane.
Bron krotka to sztylety oraz miecze pokroju gladiusa nie przekraczające 65cm. Oczywiscie dozwolone sa rowniez pakli i inna bron zawierajaca sie w metrazu.
violets are gray, roses are gray, i'm dead and the color blind.
Avatar użytkownika
Sanath
Administrator
 
Posty: 458
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 10:11

Re: FAQ

Postprzez Konrad » 21 cze 2009, o 15:36

a ja mam takie pytanie.
Objawień jest stosunkowo mało i czy można będzie improwizować tak jak w zeszłym roku ?
Drongnel- Gulasz ze smoka z grzybami jaskiniowymi marynowanymi w mocnym ale
(przełożono z Khazalid'u)
Avatar użytkownika
Konrad
 
Posty: 342
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 15:43
Lokalizacja: Rydułtowy

Re: FAQ

Postprzez Mieszko » 21 cze 2009, o 15:47

Jeszcze jedno mam pytanie. Bo umiejętności jak morderstwo czy lepkie ręce zużywają MP, co to są te MP?
Mieszko
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 21:15

Re: FAQ

Postprzez Konrad » 21 cze 2009, o 15:50

MP=mana point gdzieś to już pisało :P
Drongnel- Gulasz ze smoka z grzybami jaskiniowymi marynowanymi w mocnym ale
(przełożono z Khazalid'u)
Avatar użytkownika
Konrad
 
Posty: 342
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 15:43
Lokalizacja: Rydułtowy

Następna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość