Modernizacja ogrodu

Pełny offtopic.

Modernizacja ogrodu

Postprzez bakerdonald » 16 kwi 2018, o 11:11

Dzień dobry,

Piszę do was z dosyć specyficznym pytaniem. Mianowicie chodzi o to, że małżonka prosiła mnie abym przygotował jej koło domu ogród zimowy, teraz pytanie ile kosztuje ogród zimowy? Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o te sprawy i nie mam żadnej wiedzy ani umiejętności manualnych. Zatem muszę dowiedzieć się ile mam szykować pieniędzy. Będę musiał również wynająć jakąś firmę do zrobienia tego projektu. Małżonka bardzo mnie prosiła o to więc chciałbym sprawić jej miłą niespodziankę. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Jeśli ktokolwiek kojarzy markę, która wykonuję profesjonalnie takie rzeczy, to będę też zobowiązany za informację.
bakerdonald

Re: Modernizacja ogrodu

Postprzez eleonka » 22 cze 2018, o 10:08

Wszystko zależy od wielu czynników więc ciężko konkretnie powiedzieć ile to kosztuje. Ja właśnie chciałabym do mojego ogrodu dokupić nową huśtawkę drewnianą. Wydaje mi się, że nawet w zimie będzie to ciekawa opcja. Wczoraj taka wpadła mi w oko: http://www.dedekor.pl/hustawka-drewnian ... a-2-kolory Co myślcie? Będzie dobrze się prezentować?
eleonka

Postprzez aris » 3 paź 2018, o 11:03

Pamiętajcie o dobrych meblach ogrodowych! To jest tak naprawdę podstawa. Ciekawe wyroby z technorattanu są tutaj. Każdy powinien tam coś dla siebie wybrać :)
A ludzie? Czy można oddać ludzi we władanie ludziom? Co w ogóle można im powierzyć, nie obawiając sie, że zniszczą, popsują, skrzywdzą?
aris

Postprzez Hayje45 » 5 paź 2018, o 20:04

Kiedy najlepiej zacząć się brać za te prace?

__

http://tipsport.pl/
Hayje45

Postprzez luizak » 18 lis 2018, o 13:57