LARP New Age 2012: Krwawi Rekruci

Wszystko co dotyczy RPG, planszówek, bitewniaków i innych.

LARP New Age 2012: Krwawi Rekruci

Postprzez Dracan » 5 maja 2012, o 18:00

Obrazek

Pierwszy sierpnia roku 2012.
Północ.

Dźwięk dwunastego uderzenia dzwonu w Confederation State Building odbił się echem od secesyjnych fasad, żelaznych kolumn oraz syntetycznych włókien tworzących większą część powierzchni zeppelinów stacjonujących nad stolicą cywilizowanego świata – Louisianą. Pomimo późnej godziny miasto, oświetlone jasno świecącymi latarniami gazowymi, bogato zdobionymi dachami wieżowców i migoczącymi bilbordami LCR Radio i Catl Cola, nie śpi. Ulice zapełnia niespokojny tłum, automobile przemierzają arterie miasta usiłując odnaleźć najszybszą drogę wylotową z metropolii, zaś Plac Słoneczny, jeden z mniejszych parków miasta, po raz pierwszy zdaje się w pełni odpowiadać swojej nazwie, wynurzając się spomiędzy budowli rzucających wieczny cień. Migoczące koguty automobilów policyjnych, rzucane z fasad wieżowców na plac snopy skupionego światła reflektorów i spanikowana gawiedź, oświetlająca sobie drogę lampami naftowymi i zapalniczkami, przepełnia niewielką przestrzeń rażącym blaskiem. Spośród świateł wynurza się sczerniały, miejscami jeszcze płonący kontur człowieka, przywiązany łańcuchami do Kolumny Sprawiedliwości.

Gwałtowne przemiany polityczne zachodzące w Gildii Architektów, spowodowane serią artykułów “Tajemnica Chaski Ito” opublikowanych w Louisiana Times, i trwająca od listopada 2011 roku wojna domowa z ruchem separatystów na obszarze Wicekanclerstwa Misore w sierpniu 2012 roku ostatecznie przerodziły się w jeden duży konflikt. Harrisburg, Allenton, Misore, Louisiana – gdy metropolie stały się polem bitwy, prawdziwa polityka przeniosła się w głąb lądu…

Tírard to jedna z wiosek, w których w XVI wieku narodziła się idea Konfederacji Louisiańskiej. Tradycyjnym rzemiosłem potomków Paracelsusa, alchemią, do dziś para się kilkudziesięciu mieszkańców; z jednej strony kościół, z drugiej lokalna loża Architektów konkurują o swoje trzódki, a pod pojęciem poważnej polityki rozumie się wieczór w Klubie Gentlemana przy brandy i cygarze.

Nikt nie mógł przewidzieć zmian, jakie wstrząsnąć miały spokojnym, wręcz sennym Tírard, w którym dotychczas największą aferą był romans najmłodszych potomków dwóch kupieckich rodów, od wieków kłócących się o tytuł mera tej małej mieściny.

Przybycie oddziału Krwawych Rekrutów, pacyfikacja separatystów, wybuch podziemnego laboratorium niedaleko wioski, tajemnicze zniknięcia – wydarzenia zaczęły prześcigać jedno drugie, jakby ktoś włożył wiele starań w to, żeby żadne niewygodne szczegóły nie zdążyły dotrzeć do mediów…

Cokolwiek skrywa Tírard. Zakon Światła nie jest jedyną siłą pragnącą to zdobyć…



__________________________________________________________________________


Zapraszam na trzecią edycję LARPa terenowego New Age! Zanurz się w jednym w swoim rodzaju świecie Dieselpunk-Science-Fiction, odkryj zupełnie nowy, filmowy styl gry i zostań prawdziwym bohaterem- Tak! Bohaterem!

Naszym marzeniem jest stworzenie LARPa, który nie odbierając graczom wolności wyboru, przypominać będzie film. Fabuła w trzech (podzielonych spektakularnymi wydarzeniami) aktach, postacie przechodzące wewnętrzną przemianę, a co najważniejsze- rozwiązania techniczne, które pozwalają każdemu graczowi przebyć w ciągu 50 godzin nieprzerwanej gry drogę od zera do prawdziwego bohatera! To wszystko czyni New Age wyjątkowym.

Zaciekawiony?

LARP New Age odbędzie się 3-5 Sierpnia 2012 w ośrodku Harcerskim w Borowianach, niedaleko Tarnowskich Gór i Gliwic (Śląsk). Już od 2 sierpnia będzie można przyjeżdżać na teren gry, by poznać trochę lepiej uniwersum New Age i wziąć udział w kilku atrakcjach przygotowywanych przez nas. Wszystkie pozostałe informacje znajdziesz pod:

start.newage.larp.pl
Wydarzenie na Facebooku
Strona na Facebooku


__________________________________________________________________________



Czym jest świat New Age?


Mamy początek XXI wieku – dokładnie to rok 2012 po narodzinach Chrystusa, a rok 508 po katastrofie, która miała zmienić historię całego świata.

Zakazany Kontynent to niesamowite miejsce – istny tygiel kultur, narodów i wierzeń. Miejsce przesiąknięte zapachem benzyny, nafty i węgla, miejsce pełne blasku neonów, lamp gazowych i ogniw uranowych, najbardziej zaawansowane technologicznie miejsce świata.

Zakazany Kontynent to Ameryka. Ameryka, której historia miała potoczyć się zupełnie inaczej niż w znanym nam świecie. Ameryka, która w XXI wieku wciąż tkwi gdzieś pomiędzy Belle Epoque a epoką kolonializmu – to wszystko jednak tylko fasada. Zakazany Kontynent to scena niesamowitych opowieści, scena wielkich spisków, scena wydarzeń, które zaburzą delikatną równowagę pomiędzy światem fizycznym, a tym, co dzieje się poza granicami kreślonymi przez matematykę i fizykę.

New Age to świat utrzymany w konwencji późnego steampunku (można też użyć określenia dieselpunk). Życie większości ludzi zdominowane jest przez gwałtownie rozwijającą się technologię, opartą głównie na maszynach parowych. Nowe nurty polityczne, takie jak socjalizm i liberalizm, zyskują swoich pierwszych wyznawców. Elektryczność dopiero powoli dociera do użytku mas. Błyszcząca miedź, ciemne drewno i elegancka ceramika, które do niedawna dominowały stylistykę niemalże wszystkiego, ustępują surowemu i zimnemu żelazu. Automobile opanowują ulice dużych miast, a zeppeliny przestrzeń powietrzną. Deus Ex Machina, parowe roboty, rewolucjonizują przemysł. Informacje przetwarzane są w zadziwiającym tempie przez maszyny różnicowe rozmiaru budynków. Kanclerz Konfederacji Louisiańskiej przedstawia wizję lotu na księżyc przed końcem dekady…

Steampunk to fascynująca wizja naszego świata. Romantyczna fantastyka zderza się z twardą nauką otwierając zupełnie nowe horyzonty wyobraźni.

Zanurz się w dowolnej książce Juliusza Verne’a, podziwiaj najnowsze przygody Sherlocka Holmes’a w wersji Guy’a Richi’ego, posłuchaj „Wojny Światów” George’a Orwella i wyobraź sobie siebie w roli głównej wszystkich tych opowieści – oto rzeczywistość, którą przed Tobą otwieramy.

Wystarczy trochę odwagi, by pozostać bohaterem.
Dracan
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 sie 2010, o 09:02

Re: LARP New Age 2012: Krwawi Rekruci

Postprzez Quarties » 8 maja 2012, o 21:02

UWAGA!
Ogłaszamy nabór do ZEPPELIN ASSISTANCE!

ZA to grupa wolontariuszy, którzy pomagają nam zbudować LARPa. Bez takich ludzi mało który LARP czy konwent by się odbył (np. Chainsaw Comando na Fantazjadzie, Gremliny na Orkonie, Gżdacze na konwentach wszelkiej maści).

Do obowiązku ZA należy:
1. Przyjechanie przed LARPem (termin dla zostanie podany zainteresowanym)
2. Uporządkowanie trenu gry (sprzątnięcie gałęzi, śmieci, rupieci i innych gratów, wykarczowanie ścieżek)
3. Uklimatycznienie lokacji.
4. Po LARPie do dnia następnego (jak się uda to jeszcze tego samego) posprzątanie.

Dla ZA postaramy się przewidzieć jakąś nagrodę (np. zniżkę akredytacyjną). Ale to wszystko w fazie rozmów, na dzień dzisiejszy nic nie gwarantujemy.

ZA za darmo zostaną przenocowani i dostaną ciepły jeden posiłek dziennie (może nawet więcej, typu śniadanie, kolacja).

Pamiętajcie: bez Was to się nie odbędzie.

"CV" składamy na mail: larp.newage@gmail.com

Za Zeppelin Assistance odpowiada Quarties.
Nie miecz uczyni z ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola walki.

FORT '10 - gobliński szaman Mord
FORT '11 - gobliński szaman Mord/inzynier gobliński

Fantazjada '11 - Prefekt Szkoły wojny WMO
Avatar użytkownika
Quarties
 
Posty: 44
Dołączył(a): 3 wrz 2009, o 16:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: LARP New Age 2012: Krwawi Rekruci

Postprzez niko1990 » 16 lip 2017, o 23:57

Cv poszło!
Avatar użytkownika
niko1990
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 lip 2017, o 23:38
Lokalizacja: Poznań

Re: LARP New Age 2012: Krwawi Rekruci

Postprzez laner » 26 lip 2017, o 19:28

kto wgl poleca ta ksiazke ?
laner
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 lip 2017, o 18:49


Powrót do RPG i inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron