LARP Faktor

Wszystko inne co związane z konwentem.

LARP Faktor

Postprzez Leon » 15 wrz 2010, o 12:20

Oficjalnie zapraszamy na LARPa w klimatach dark steampunk(zakrawający lekko o diesel punk), który odbędzie się najprawdopodobniej w drugi weekend października. Gramy jeden dzień , to będzie sobota, od przedpołudnia do wieczora. Po grze głównej oczywiście ognicho i wyprawa do Mongolii(if you know what I mean :>).Obi-Wan has taught you well:D - edit Mask

Zabawa odbędzie się w rejonach Czyżowic, pod Wodzisławiem, dokładne dane dojazdu i mapka w swoim czasie.
Wjazd za darmola, ale żarcie i napitek każdy musi sobie skołować na własną rękę.

Liste graczy chcemy zamknąć na 20, max 25 osobach, więc zgłaszajcie się jak najszybciej.
Jeśli chodzi o frakcje, to są trzy, ale o nich później. W każdej frakcji są już gotowe profesje do objęcia. Oczywiście takie rzeczy jak strój, charakter, zachowanie to Wasza broszka, byleby mniej więcej pasowało do profesji/zawodu Waszej postaci. Jeśli żadna z postaci Ci nie pasuje, możesz wymyślić sobie profesje pasującą do frakcji (w takim przypadku zgłoś się do swojego mg i obgadaj z nim sprawę).

Co do świata, sprawa wygląda tak, że w różnych jego częściach trwają różne epoki. W rejonach Anglii, Szkocji, Irlandii i krajów skandynawskich data wacha się pomiędzy 1890, a 1910. W Ameryce Północnej w zależności od stanu 1860 do 1890. Gdzieś na słowiańskim wschodzie 1610 aż do 1690. I tak na całym świecie. Dlaczego? To wiedzą tylko nieliczni, może Ty będziesz jednym z nich.
W tych co bardziej cywilizowanych krajach nastała rewolucja technologiczna bazująca na wykopaliskach archeologicznych, dziwnych artefaktach, pamiątkach minionych epok (np. silniki Agrava, wykorzystujące pole elektromagnetyczne, dzięki którym łodzie i statki mogą unosić się nad ziemią, czy wysokiej mocy siłowniki, które pozwalają na budowę machin kroczących). Dzięki pomieszaniu mocy antycznych machin z siłą silników parowych powstał zupełnie nowy świat.

Przejdźmy do frakcji.

Biały Szkwał – Załoga podniebnego statku przemytniczego

Kapitan (Leon MG)
Bosman (zajęty)
Mechanik (zajęty)
Bombardier (zajęty)
Rębajło (zajęty)
Alchemik (zajęty)
Nawigator (zajęty)
Wizjoner (zajęty)
Profesor (zajęty)

Czarne Strzelby – grupa najemników

Rewolwerowiec (Spawn MG)
Sierżant (zajęty)
Spec od wyburzeń (zajęty)
Doktor(zajęty)
Strzelec wyborowy (zajęty)
Traper (zajęty)
Sieczny (zajęty)
Nożownik (zajęty)
Włóczęga (zajęty)


Zakon Czerwonego Plonu – fanatycy, przez jednych uważani za bandę świrów, przez innych za proroków Nowej Ery

Prorok(Maska MG)
Naznaczony(zajęty)
Sierp (zajęty)
Młot (zajęty)
Zakonny (zajęty)
Zbieracz (zajęty)
Bestia (zajęty)

Mechanika:
Każda postać ma jedną zdolność specjalną , której nie posiada nikt inny.

Każda postać ma trzy punkty życia, nie ma możliwości ‘wykupywania’ większej ilości PŻ.

Jeśli zaś chodzi o umiejętności, sprawa jest prosta, jeśli coś potrafisz i nie koliduje to z Twoją profesją to to potrafisz (np. traper nie może znać się na silnikach Agrava, czy bombardier na florze tundry). Prócz tego możesz sobie wymyślić do trzech umiejętności (np. jesteś mechanikiem, ale nichuja nie wiesz nic o mechanice, bierzesz sobie odpowiednią umiejętność i mg Ci mówi co i jak, albo chcesz dogadać się z kimś po niemiecku, ale po niemiecku umiesz tylko wrzasnąć „hejl ! nicht szlisen!” bierzesz język niemiecki i szfargolisz po szkopsku ile wlezie). Nie mogą to być umiejętności mało prawdopodobne dla Twojej profesji. W dużym skrócie, jeśli chodzi o umki, to najlepiej skontaktować się z swoim MG i się dogadać.

Broń:

Wszelaka broń ręczna(piankowa oczywiście) zadaje 1 punkt obrażeń.
Broń pneumatyczna( sprężynowy na kulki plastikowe, żadnych elektryków, żadnych gazówek,) zadaje 1 punkt obrażeń
Broń odprzodowa ( rura, petarda, gąbkowy pocisk, boom!) zadaje 2 punkty obrażeń.
Pancerz:
Lekka – 1 punkt zbroi ( skórznia, przeszywa)
Średnia – 2 punkty zbroi (kolczuga, lekka płytkowa)
Ciężka – 3 punkty zbroi ( płyta )

PAŁERgejMEROM mówimy stanowcze NIE, więc :
Żeby zbroja była uznana gracz musi ją nosić na większości ciała(np. 2 ręce, klata i głowa)
Punkty zbroi nie kumulują się.

Walka:
Faza strzelców : gracze z bronią pneumatyczna strzelają jeden po drugim(nadzoruje mg), w międzyczasie gracze z bronią odprzodową strzelają ‘bez kolejki’ (nadzoruje drugi mg). MG zbierają paski życia.
Faza walki : trwa 6 sekund , łoimy się bronią ręczną. MG zbierają paski życia.

Jako, że w grę wchodzą sprężynówki na 6mm pociski miotane plastikowe (asg :P), radzimy zaopatrzyć się w sprzęt chroniący patrzałki ( binokle, okulary, gogle i tym podobne)

Jeśli ktoś ma jakieś pytania, co do frakcji, postaci czy czegokolwiek, niech pisze do swoich MG:
Maska(ZCP)
Spawn(Czarne Strzelby)
Leon(Biały Szkwał)


P.S. : Miśki, jakby coś sie nie zgadzało w tym co napisałem, nie było do końca jasne, albo po prostu gdzieś pobłądziłem to poprawcie mnie.
Gracze, którzy już mają swoje postacie niech tu piszą, że będą (bądz że nie, zebyśmy w razie gdyby ktoś nie mógł wiedzieli które role sie zwolnią).
Ostatnio edytowano 23 wrz 2010, o 10:28 przez Leon, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Leon
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lut 2010, o 14:02

Re: LARP Faktor

Postprzez Maska » 15 wrz 2010, o 15:02

co tu dodać...
będzie KOX ;)
jak co to kontakt ze mną na fejsbuku albo PW na forum
ew przez gg 8622579
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: LARP Faktor

Postprzez spawnn » 16 wrz 2010, o 11:06

Jaro zapomniał dodać chyba postaci Kapitana najemników do mojej frakcji, więc osoby o zapędach dyktatorskich też znajdą swoje miejsce ;p

Mojego teamu chyba nie muszę zachwalać, każdy wie że banda najemników to pozbawieni moralności i skrupułów weseli ludzie, chcący mordować, chlać i mieć jak najwięcej kasy na to drugie ;p

W razie pytań fabularnych/o postacie walcie do mnie na FB lub gg: 1844130

Oczywiście jak ktoś bardzo chce, może stworzyć inną postać, ale wtedy prosimy o jak najwcześniejszy kontakt ;)

Pamiętajcie - silnik parowy wymaga koxu, czyli siłą rzeczy będzie KOX :D

P.S. Traper jest wstępnie zajęty, ale jak ktoś da dobrą kandydaturę, to jeszcze może wskoczyć :P
Avatar użytkownika
spawnn
 
Posty: 54
Dołączył(a): 8 lip 2009, o 07:36
Lokalizacja: Rybnik

Re: LARP Faktor

Postprzez Maska » 16 wrz 2010, o 11:18

dopisałem Ci tam Sierżanta najemników, żeby sie z kapitanem statku nie mylił
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: LARP Faktor

Postprzez zirgin » 16 wrz 2010, o 15:14

mam zaklepywać rolę tutaj , czy koksać do MG który mnie interesi?
Chciałbym mu zadać kilka pytań natury filozoficznej na przykład "Jakie to uczucie wisieć za oknem na linie uwiązanej do jąder,skurwysynu?"
zirgin
Mistrz Gry
 
Posty: 35
Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 15:10

Re: LARP Faktor

Postprzez Maska » 16 wrz 2010, o 19:29

pisz do MG od frakcji do której chcesz sie wkoxać
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: LARP Faktor

Postprzez OLO » 17 wrz 2010, o 09:37

Melduje się i zgłaszam swoją obecność !! XD
!! To Mee Sons of Sigmar !! For the Empire !!
Avatar użytkownika
OLO
Organizator
 
Posty: 139
Dołączył(a): 9 cze 2010, o 15:23

Re: LARP Faktor

Postprzez Leon » 17 wrz 2010, o 15:03

Gracze z mojej ekipy, napiszcie mi jak sie nazywają Wasze postacie na maila podanego niżej. Im szybciej dostane Wasze maile i to jak sie nazywacie i kim gracie tym szybciej bede mógł Wam wysłać wstęp fabularny. Piszcie na bialy__szkwal@wp.pl
Avatar użytkownika
Leon
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lut 2010, o 14:02

Re: LARP Faktor

Postprzez Maska » 18 wrz 2010, o 13:17

Zakon Czerwonego Plonu
meldować sie. imie, postać, imie postaci
niedługo wysyłam ogólny opis frakcji i chce mieć wasze maile
pisać na:

gejm.mastah@gmail.com
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: LARP Faktor

Postprzez Kwi4tek » 21 wrz 2010, o 10:15

Come to the dark side...
Avatar użytkownika
Kwi4tek
 
Posty: 251
Dołączył(a): 10 maja 2008, o 02:22

Re: LARP Faktor

Postprzez Maska » 21 wrz 2010, o 14:50

otrzymaliśmy dzisiaj oficjalne pismo od Loży Masońskiej zezwalające nam na urządzenie larpa w drugi wekend października
tak więc Faktor odbędzie się dnia 9.10 to jest w sobote
Sagie baby, konserwy i death metal bez przerwy
Avatar użytkownika
Maska
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: Rybnik

Re: LARP Faktor

Postprzez Konrad » 21 wrz 2010, o 14:57

miodzio już nie potrafię się doczekać ^^
Drongnel- Gulasz ze smoka z grzybami jaskiniowymi marynowanymi w mocnym ale
(przełożono z Khazalid'u)
Avatar użytkownika
Konrad
 
Posty: 342
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 15:43
Lokalizacja: Rydułtowy

Re: LARP Faktor

Postprzez Ragnald » 24 wrz 2010, o 09:50

będzie sie działo:D w fazie strzeleckiej można strzelić tylko raz? tarcze wchodzą w gre?;> jak sie ma pancerz do strzałów z pistoletów? wchodzi od razu w ciało czy w zbroje? :twisted:

jesli zdażyłoby sie ze gra skończy sie wczesniej to może zrobimy sobie FPP na najzwyklejsze pistolety na kulki:D

hehe nigdy nie byłem jeszcze w Mongolii, ale bedzie wycieczka;P
Avatar użytkownika
Ragnald
 
Posty: 107
Dołączył(a): 14 kwi 2008, o 11:08

Re: LARP Faktor

Postprzez zirgin » 24 wrz 2010, o 10:36

w związku z tym że broń "asg" będzie proponowałbym żeby to zabezpieczenia na patrzałki bylo obowiąkowe (niechce psuć sobie zabawy wizytą w szpitalu bądź wożeniem do szpiatala) i wprowadzenie limitu fps rozsądnego albowiem spręzynowa broń asg potrafi być mocniejsza od gaziaków i elektryków to tylko luźna propozycja... btw. jęsli chodzi o limit Fps proponował bym 200-250 fps relatywnie bezpieczne . Chodzi o to że google asg raczej nie będą klimatyczne a patrzoArmorSamorób może nie dawać wystarczającej ochrony przy większej ilości fps...
Chciałbym mu zadać kilka pytań natury filozoficznej na przykład "Jakie to uczucie wisieć za oknem na linie uwiązanej do jąder,skurwysynu?"
zirgin
Mistrz Gry
 
Posty: 35
Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 15:10

Re: LARP Faktor

Postprzez Ragnald » 24 wrz 2010, o 11:51

MG chyba chodziło o pistolety, które kosztuja około 10 zł one nie maja chyba aż tylu fps;P
Avatar użytkownika
Ragnald
 
Posty: 107
Dołączył(a): 14 kwi 2008, o 11:08

Następna strona

Powrót do Różne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości