Fajny mechanik

Wszystko inne co związane z konwentem.

Fajny mechanik

Postprzez julian » 20 sie 2018, o 12:58

Potrzebujesz porządnego specjalisty motoryzacyjnego? Nie wiesz, jakiego portalu internetowego użyć, aby natychmiastowo znaleźć rozmaite firmy motoryzacyjne w swoim powiecie? A zatem zapraszam wszystkich do zainteresowania się bazą firm, gdzie znajdziesz zweryfikowane dane firm mechanicznych. Portal uwzględnia także dział motoryzacyjnych ogłoszeń, są one publikowane przez właściciela.

http://autogratis.pl/naprawa/samochodow ... e-typy-aut
Przykładowa firma
Auto Naprawa Piotr Szczepański - warsztat, regeneracja zawieszeń, naprawy silników
605 067 485
PIOTREK.406@interia.pl
julian

Re: Fajny mechanik

Postprzez Rachie8 » 28 sie 2018, o 15:55

Ja raczej nie mam za dużego doświadczenia w tym obszarze. Dlatego też ciężko będzie mi rzetelnie doradzić.
Bóg każdemu objawia się inaczej, aby łatwiej trafić do jego serca.
Rachie8

Postprzez Megamo » 6 wrz 2018, o 16:29

Ja niestety mało się znam, na mechanice i naprawach, dlatego zastanawiam sie kiedy wyczuć czy coś się psuje. Widziałam tutaj https://oautach.pl/zuzyte-lozysko-jak-p ... -elementu/ bardzo fajny artykuł na ten temat. Gdy czytam coś więcej mogę juz zwrócić uwagę na to , że coś się psuje.
Megamo

Postprzez Sarna » 16 lis 2018, o 12:11

Ja oddaję auto przeważnie do serwisu Polmozbyt Legionowo i myślę, że mogę ich śmiało każdemu polecić. Jeszcze mnie nigdy nie zawiedli i zawsze trafili z diagnozą + potrafili szybko naprawić daną usterkę.
Sarna

Postprzez KingOfDiamond » 19 lis 2018, o 09:51

Dobry mechanik obecnie zawsze się przyda. Lubię gdy mam pewność, że mój samochód działa w sposób perfekscyjny.
-_____________________
Pisanie prac magisterskich z pedagogiki
KingOfDiamond

Postprzez KarolRed » 19 lis 2018, o 13:41

Żałuję, że skończyłem studia. Trzeba było być mechanikiem i zarabiać tysiące złotych.

Postprzez biuro_nieruchomości » 19 lis 2018, o 19:59

Trzeba samodzielnie znaleźć kogoś sprawdzonego.